Zwrot lub Wymiana

 

Adres dla zwrotów i wymian:
„Kocham Czapki”
43-300 Bielsko-Biała
ul. Piastów Śl. 10a I piętro


Do zwrotu należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu (pobierz).

Towar można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania/odebrania przesyłki. Zwracany przedmiot proszę odesłać listem poleconym ekonomicznym lub priorytetem na adres do zwrotu (tak jako "list", a nie jako "paczka" ponieważ jest bardzo droga). Zgodnie z ustawą koszt przesyłki zwrotnej ponosi zwracajacy.
Proszę nie odsyłać jako przesyłka za pobraniem (płatna przy odbiorze) ponieważ takie przesyłki nie będą odbierane.
Polecamy zwrot poprzez eZwrot - koszt 8,20 zł naliczany na nasze konto i odliczany od zwracanej kwoty (jak odesłać eZwrotem).

Zasady i warunki zwrotu opisane są w regulaminie w punkcie VII. W skróconej wersji jest opisane poniżej.

 

 


  

Wymiana:

Przesyłkę proszę odesłać poprzez eZwrot (opis tu) lub listem poleconym na adres do zwrotów. Do przesyłki proszę dołączyć informację na co mamy wymienić. Na opakowaniu proszę napisać dużymi literami WYMIANA - wtedy wymianę realizujemy wcześniej (zwroty pod koniec tygodnia).

Proszę podać na co mamy wymienić pamiętając że musi to być towar z naszej oferty, w przypadku czapek wzory nie występują w każdym rozmiarze, dlatego jeżeli nie ma poszukiwanego rozmiaru, można wymienić na inny model w takim rozmiarze.

Należy także dopłacić koszt nowej przesyłki, nr konta podany jest na stronie "formy płatności" pod tytułem "Płatności zwykłym przelewem na konto" (link)

Prawidłowy adres zwrotu jest ważny,  tam jesteśmy w godzinach pracy listonosza. Po nadaniu przesyłki proszę wysłać do nas nr nadania przesyłki w celu monitorowania.

 


 

Zwrot klasyczny:

Zasady i warunki zwrotu opisane są w regulaminie w punkcie VII.

Zwracany przedmiot proszę odesłać listem poleconym (ekonomicznym lub priorytetem) na adres do zwrotu podany powyżej. Przesyłka musi być "polecona" co oznacza że jest rejestrowana i można ją śledzić na stronie śledzenia, odbiór jest potwierdzony podpisem, a w razie zaginięcia można wystąpić o odszkodowanie do przewoźnika. Najtańsza wersja na Poczcie Polskiej to list polecony - mimo nazwy "list", można wysłać duże grube koperty. Można odesłać także paczką ale jest to droga przesyłka. Zgodnie z ustawą koszt przesyłki zwrotnej ponosi zwracający. Proszę nie odsyłać zwrotu jako przesyłka za pobraniem (płatna przy odbiorze) ponieważ takie przesyłki nie będą odbierane. Także przesyłki z opcja "na koszt odbiorcy" nie będą odbierane.

Należy wypełnić formularz zwrotu, powyżej jest podany link do formularza. Formularz można odesłać emailem lub pocztą zwykłą, osobno lub dołączony do zwrotu. Zamiast wersji drukowanej można wysłać wersję elektroniczną w postaci maila z wypełnioną poniższą treścią:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy, można odesłać go na adres sklep@kochamczapki.pl)

- Adresat: Ryszard Bąk SENSI, 43-300 Bielsko-Biała, Miernicza 72, email: sklep@kochamczapki.pl 

- Imię i nazwisko konsumenta: ..............................

- Adres konsumenta: ..............................

- Data: ..............................

niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy :

- ..........................................................................................

- ..........................................................................................

- ..........................................................................................

- Data odbioru przesyłki: ..............................

- Nr konta: ..............................

- proszę o zwrot kwoty: ..................................

 

 


 

Zwrot poprzez sklep z utworzeniem etykiety adresowej:

 

Jest to wygodna metoda zwrotu przy użyciu opcji dostępnych w naszym sklepie. Opcja "Zwroty towarów" generuje formularz zwrotu oraz etykietę adresową na której jest nasz adres zwrotny i dane nadawcy. Etykietę należy wydrukować i nakleić na zwracaną kopertę, następnie oddać ją w placówce poczty polskiej. Dzięki umowie z Pocztą Polską opłata za nadanie nie jest pobierana od Państwa. Opłata wysokości 9,30 zł jest odliczana od zwracanej kwoty za zwrot.

Jak dokonać zwrotu poprzez sklep:
należy zalogować się do sklepu (logowanie), jeżeli nie zakładałeś konto podczas zakupu, wystarczy użyć opcji "Nie pamiętam hasła", po podaniu emaila który był używany do złożenia zamówienia, zostanie założone konto i wygenerowane hasło które będzie przesłane na podany adres email. Po zalogowaniu należy wejść na "Twoje konto" - opcja dostępna na górze po lewej. Poniżej pokazany jest widok "Twojego konta" - i zaznaczone gdzie jest opcja zwrotów.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel