Bez względu na liczbę przedmiotów - płacisz jeden koszt przesyłki (do całości).
Koszty dostawy
Aktualne opcje i koszty dostawy podane są na stronie produktu - pod ceną należy kliknąć w link "koszty wysyłki". Pojawi się okienko, a w nim opcje wysyłki i aktualne koszty.
Dostawa zagraniczna
Nie wysyłamy za granice Polski.
Termin otrzymania zamówienia: czas nadania + czas dostawy
Czas nadania i dotarcia
Czas otrzymania zamówienia to suma czasu przygotowania do nadania i czasu transportu firmy doręczającej. Czas przygotowania do nadania - czyli czas realizacji zamówienia (pobrania z magazynu, pakowania, nadania) podany jest na karcie produktu w pozycji "Wysyłka". Z reguły jest to 1 dzień roboczy.
Czas dostawy można sprawdzić klikając w link "Sprawdź czasy i koszty wysyłki". Po kliknięciu pojawią się opcje wysyłki i czas dostawy. Po dodaniu czasu wysyłki i dostawy wychodzi łączny czas otrzymania zamówienia. Należy pamiętać że zawsze są to dni robocze. Najkrótszy możliwy czas to 2 dni (1 dzień wysyłka + 1 dzień dostawa)
Czas przygotowania zamówienia do nadania
Z reguły jest to 1 dzień roboczy od złożenia zamówienia, jednak jest zależy od aktualnego natężenia ruchu w sklepie.
Aktualny czas przygotowania do wysłania podany jest na stronie produktu.
Czas dotacia - transportu przez firmę doręczającą
Jest zależy od rodzaju przesyłki, firmy doręczającej oraz od aktualnego natężenia ruchu w sklepie.
Aktualny czas transportu podany jest na stronie produktu (link pod ceną).
Przykładowy schemat dotarcia przesyłki.
czas przygotowania 1 dzień, czas dostawy 1 dzień:
zamówienie złożone w środę
otrzymanie wpłaty w czwartek
wysyłka w piątek
dotarcie w poniedziałek
czas przygotowania 1 dzień, czas dostawy 3 dni:
zamówienie złożone w środę
otrzymanie wpłaty w czwartek
wysyłka w piątek
dotarcie w środę
Przesyłką nie dotarła w deklarowanym terminie
Jeżeli przesyłka nie dotarła w zakładanym terminie, po jego upływie proszę nas o tym powiadomić. Sprawdzimy numer i datę nadania oraz poprawność danych adresowych.
Paczkomaty – brak SMSa z kodem odbioru
Niestety czasami SMSy nie docierają. Może o to mieć miejsce, kiedy była instalowana aplikacja InPost,
a później była odinstalowana. Podczas instalacji InPost wyłącza wysyłkę SMS dla danego numeru, ale już nie przywraca wysyłki po odinstalowaniu.
Można przywrócić wysyłanie SMS, podając swój nr na stronie: Powiadomienia SMS.
Są jednak sytuacje, że SMS mimo wszystko nie dociera. Dlatego po nadaniu, nasz system wysyła e-maila z linkiem do śledzenia przesyłki,
a InPost wysyła zawsze e-mail z kodem odbioru (proszę sprawdzać folder SPAM). Brak SMSa z kodem nie powoduje braku możliwości odebrania przesyłki z paczkomatu.
Kod jest w e-mailu od InPost, w przypadku zainstalowane aplikacji, wysyłany jest do aplikacji. Można także skontaktować się telefonicznie z InPost, wybrać "problem przy paczkomacie" i poprosić o kod odbioru.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.