Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Dostawa koszty, terminy

Dostawa na terenie Polski

Bez względu na liczbę przedmiotów - płacisz jeden koszt przesyłki (do całości).

Koszty dostawy

Aktualne opcje i koszty dostawy podane są na stronie produktu - pod ceną należy kliknąć w link "koszty wysyłki". Pojawi się okienko, a w nim opcje wysyłki i aktualne koszty.

Dostawa zagraniczna

Nie wysyłamy za granice Polski.

Termin otrzymania zamówienia, nadanie, dostawa

Czas nadania i dotarcia

Czas otrzymania zamówienia to czas przygotowania + czas dostawy. Czas przygotowania, realizacji zamówienia podany jest na karcie produktu w pozycji „Wysyłka”. Zazwyczaj jest to 1 dzień roboczy.
Czas dostawy można sprawdzić na karcie produktu klikając w link „Sprawdź czasy i koszty wysyłki”. Należy pamiętać, że podajemy dni robocze. Tupowy czas otrzymania przesyłki od moementu złożenia zamówienia czas to 2 dni (1 dzień nadanie + 1 dzień dostawa)

Czas przygotowania zamówienia do nadania

Z reguły jest to 1 dzień roboczy od złożenia zamówienia, jednak jest zależy od aktualnego natężenia ruchu w sklepie.
Aktualny czas przygotowania do wysłania podany jest na stronie produktu.

Czas dotarcia - transportu przez firmę doręczającą

Jest zależy od rodzaju przesyłki, firmy doręczającej oraz od aktualnego natężenia ruchu w sklepie.
Aktualny czas transportu podany jest na stronie produktu (link pod ceną).

Przykładowy schemat dotarcia przesyłki.

  • czas przygotowania 1 dzień, czas dostawy 1 dzień:
    • zamówienie złożone w środę
    • otrzymanie wpłaty w czwartek
    • wysyłka w piątek
    • dotarcie w poniedziałek
  • czas przygotowania 1 dzień, czas dostawy 3 dni:
    • zamówienie złożone w środę
    • otrzymanie wpłaty w czwartek
    • wysyłka w piątek
    • dotarcie w środę

Przesyłką nie dotarła w deklarowanym terminie

Jeżeli przesyłka nie dotarła w zakładanym terminie, po jego upływie proszę nas o tym powiadomić. Sprawdzimy numer i datę nadania oraz poprawność danych adresowych.

Paczkomaty – brak SMSa z kodem odbioru

Niestety czasami SMSy nie docierają. Może o to mieć miejsce, kiedy była instalowana aplikacja InPost, a później była odinstalowana. Podczas instalacji InPost wyłącza wysyłkę SMS dla danego numeru, ale już nie przywraca wysyłki po odinstalowaniu. Można przywrócić wysyłanie SMS, podając swój nr na stronie: Powiadomienia SMS. Są jednak sytuacje, że SMS mimo wszystko nie dociera. Dlatego po nadaniu, nasz system wysyła e-maila z linkiem do śledzenia przesyłki, a InPost wysyła zawsze e-mail z kodem odbioru (proszę sprawdzać folder SPAM). Brak SMSa z kodem nie powoduje braku możliwości odebrania przesyłki z paczkomatu. Kod jest w e-mailu od InPost, w przypadku zainstalowane aplikacji, wysyłany jest do aplikacji. Można także skontaktować się telefonicznie z InPost, wybrać "problem przy paczkomacie" i poprosić o kod odbioru.

Polecane

Zaufane Opinie IdoSell
4.92 / 5.00 3729 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-08-13
Ok
2020-08-20
Obsługa zamówienia pod każdym względem na jak najwyższym poziomie. Wszystko szybko i sprawnie. Informacja na każdym etapie realizacji.

Dbamy o Twoją prywatność

Poprawne działanie strony wymaga korzystania z plików cookies i pokrewnych technologii. Zebrane dane o urządzeniu i przeglądarce, wykorzystujemy aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań oraz w celach analitycznych i marketingowych.

Wyrażasz zgodę na zbieranie, przetwarzanie i dostęp do tych danych oraz na ich przechowywanie przez sklep Kocham Czapki (firma Ryszard Bąk SENSI) a także jej partnerów, w celach analitycznych i marketingowych (dopasowanie reklam).

Masz prawo odmówić wyrażenia zgody. W tym celu kliknij: „NIE WYRAŻAM ZGODY” bądź zmień w ustawienia Twojej przeglądarki. Więcej informacji dowiesz się ze strony Polityka prywatności i cookies.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SKLEPU
pixel