Zwrot, Wymiana, Reklamacja w sklepie Kocham Czapki

Adres dla zwrotów:

„Kocham Czapki”
Ryszard Bąk SENSI
43-300 Bielsko-Biała
ul. Piastów Śl. 10a I piętro

e-mail: sklep@kochamczapki.pl

Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania/odebrania przesyłki. Zwrotu można dokonać poprzez opcje sklepu – system generuje formularz zwrotu i etykietę adresową lub można zwrócić samodzielnie, wtedy należy wypełnić formularz zwrotu i wraz z nim nadać przesyłkę na poczcie.

Polecamy łatwy zwrot przez sklep, który opisujemy tu: łatwy zwrot przez sklep paczkomatem (InPost).

Zasady i warunki zwrotu opisane są w regulaminie w punkcie VII.
Poniżej najważniejsze informacje:

 

 


Łatwy zwrot przez opcje sklepu – paczkomat InPost

Jest to wygodna metoda zwrotu przy użyciu opcji dostępnych w naszym sklepie. Opcja „Zwroty towarów” generuje formularz zwrotu oraz etykietę adresową, na której jest nasz adres zwrotny i dane nadawcy. Etykietę należy wydrukować i nakleić na zwracaną przesyłkę, następnie nadać ją w dowolnym paczkomacie InPost. Opłata za nadanie nie jest pobierana od Państwa, koszt zwrotu wysokości 9,00 zł jest odliczana od zwracanej kwoty za zwrot.

Jak dokonać zwrotu poprzez sklep:
należy zalogować się do sklepu (logowanie), jeżeli nie zakładałeś konto podczas zakupu, wystarczy użyć opcji Nie pamiętam hasła, po podaniu e-maila, który był używany do złożenia zamówienia, zostanie założone konto i wygenerowane hasło, które będzie przesłane na podany adres e-mail. Po zalogowaniu należy wejść na Twoje konto – opcja dostępna na górze strony. Poniżej pokazany jest widok Twojego konta – i zaznaczone gdzie jest opcja zwrotów.

Zwrot metoda klasyczna – samodzielne nadanie:

Zasady i warunki zwrotu opisane są w regulaminie w punkcie VII.

Zwracany przedmiot proszę odesłać listem poleconym (ekonomicznym lub priorytetem) na adres do zwrotu podany powyżej. Przesyłka musi być polecona co oznacza, że jest rejestrowana i można ją śledzić na stronie śledzenia, odbiór jest potwierdzony podpisem, a w razie zaginięcia można wystąpić o odszkodowanie do przewoźnika. Najtańsza wersja na Poczcie Polskiej to list polecony – mimo nazwy „list”, można wysłać duże grube koperty („paczka” jest droga). Można odesłać także paczką, ale jest to droga przesyłka. Zgodnie z ustawą koszt przesyłki zwrotnej ponosi zwracający. Proszę nie odsyłać zwrotu jako przesyłka za pobraniem (płatna przy odbiorze), ponieważ takie przesyłki nie będą odbierane. Także przesyłki z opcja „na koszt odbiorcy” nie będą odbierane.

Należy wypełnić formularz zwrotu, powyżej jest podany link do formularza. Formularz można odesłać e-mailem lub pocztą zwykłą, osobno lub dołączony do zwrotu. Zamiast wersji drukowanej można wysłać wersję elektroniczną w postaci e-maila z wypełnioną poniższą treścią:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy, można go skopiować do e-maila, wypełnić i odesłać go na adres sklep@kochamczapki.pl

- Adresat: Ryszard Bąk SENSI, 43-300 Bielsko-Biała, Miernicza 72

- Imię i nazwisko konsumenta: ..............................

- Adres konsumenta: ..............................

- Data: ..............................

Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

- ..........................................................................................

- ..........................................................................................

- ..........................................................................................

- Data odbioru przesyłki: ..............................

- Nr konta: ..............................

- proszę o zwrot kwoty: ..................................

Wymiana:

Wymiana to zwrot i ponowny zakup innego towaru. Towar proszę odesłać zgodnie z informacją o zwrocie. Do przesyłki proszę dołączyć informację, na co mamy wymienić. Na opakowaniu proszę napisać dużymi literami WYMIANA – wtedy wymianę realizujemy wcześniej (zwroty robimy pod koniec tygodnia).

Proszę podać, na co mamy wymienić pamiętając, że musi to być towar z naszej oferty, w przypadku czapek wiele wzorów występuje tylko w 1 rozmiarze dlatego, jeżeli nie ma poszukiwanego rozmiaru, można wymienić na inny model w żądanym rozmiarze.

Należy opłacić koszt nowej przesyłki, nr konta podany jest na stronie „formy płatności” pod tytułem „Płatności zwykłym przelewem na konto” (link) lub możemy wygenerować link do szybkiej płatności.

Ważne, aby przesyłkę nadać na adres do zwrotów, ponieważ tam jesteśmy w godzinach pracy listonosza. Po nadaniu przesyłki proszę wysłać do nas nr nadania przesyłki w celu monitorowania.

Reklamacja:

Zgłoszenie reklamacyjne proszę dokonać poprzez konto w sklepie. Należy się zalogować do sklepu (logowanie jest na górze strony), następnie wejść w "Twoje konto" i wybrać "Reklamacje towarów". W utworzonej reklamacji proszę podać przyczynę oraz zdjęcie wady. Takie zgłoszenie pojawi się u nas w systemie, po zapoznaniu się z reklamacją, zmienimy jej status na "przyjęta", wtedy będzie możliwość wydrukowania etykiety nadawczej/zwrotnej (nadanie na nasz koszt). Taką przesyłkę można nadać w dowolnym paczkomacie.
Nie ma konta w sklepie – czytaj.

Formularz zwrotu

W przypadku skorzystania zwrotu poprzez opcje sklepu nie trzeba wypełniać ręcznie formularza gdyż jest automatycznie generowany wraz z etykietą adresową. Poniższy formularz potrzebny jest w przypadku nie korzystania zwrotu poprzez sklep. Należy dołączyć wypełniony wydrukowany formularz zwrotu lub wersję elektroniczną przesłać e-mailem:

Stan towaru w jakim można go zwrócić

Zgodnie z ustawą zwracany towar mógł być użyty tylko w sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Czyli mógł być rozpakowany i przymierzony, natomiast metki nie przeszkadzają w tych czynnościach zatem nie mogą być zerwane, nie może posiadać śladów użytkowania.

Kto ponosi koszt zwrotu

Koszt zwrotu zgodnie z ustawą ponosi nabywca. Można skorzystać z udostępnianej przez nas usługi zwrotu na nasz koszt przez konto w sklepie, która w znaczący sposób ułatwia zwrot towaru, jednak koszt tego zwrotu jest odliczany od zwracanej kwoty.

Termin realizacji zwrotu pieniędzy

Ustawowy czas na realizację zwrotu to 14 dni od momentu otrzymania / odebrania przesyłki. Zazwyczaj, zwroty realizujemy w ciągu tygodnia (w najbliższy piątek od otrzymania). Jeżeli po tygodniu zwrot nie zostanie zrealizowany, prosimy o powiadomienie emailem. Zwroty zazwyczaj zwracane są metodą CashBack czyli na źródło wpłaty. Np. jeżeli wpłata była robiona kartą, to zwrot CashBack zostanie zrobiony na kartę. Przy sprawdzaniu czy wpłata doszło proszę pamięta o tym i sprawdzać konto z którego dokonana była wpłata - np. konto karty, na wyciągu operacji z karty będzie widoczny zwrot.
Status zwracanej przesyłki – informację czy zwrot do nas dotarł, można sprawdzić na stronie śledzenia danego dostawcy, podając nr przesyłki.

Nie mam konta w sklepie - jak skorzystać z opcji zwrotu, reklamacji przez konto

Jeżeli podaczas zakupu nie było zakładane konto, a teraz chcesz skorzystać z opcji zwrotu przez sklep, wejdź na stronę logowanie (Zaloguj się), kliknij na "Nie pamiętam loginu lub hasła". Pojawi się pole do podania adresu email, podaj aders email który był użyty podczas zakupu i kliknij "Przypomnij hasło". Zostanie utworzone konto na podstawie zamówienia, na podany email system prześle hasło. Teraz możesz się zalogować tymi danymi i skorzystać z opcji zwrotu, reklamacji.


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel