Jak dokonać zakupu

Instrukcja "Jak dokonać zakupu" w sklepie.

Opis co należy wykonać aby poprawnie złożyć zamówienie.

 

Na początek należy zaakceptować użycie plików cookies. Jeżeli na dole strony wyświetla się komunikat o plikach cookies - należy go zamknąć, oznacza to zgodę na używanie plików cookies - bez tej zgody nie da się złożyć zamówienia.

 

1. Po wejściu na wybrany produkt należy klinąć guzik "Dodaj do koszyka"

 

 

Jeżeli mamy zamiar kupić więcej przedmiotów, należy dołożyć je do koszyka w ten sam sposób przed złożeniem zamówienia.

 

 

2. Po wrzuceniu ostatniego produktu widzimy zawartość koszyka. Na tym etapie można edytować koszyk - usuwać produkty, zmieniać liczbę sztuk lub opróżnić koszyk.

Jeżeli zawartość koszyka jest poprawna używamy guzika "Przejdź dalej" na dole strony. 

 

 

 

3. Kolejny etap to rejestracja w sklepie - wybieramy guzik "Zarejestruj się i zamów".

 

 

 

4. W formularzu rejestracji podajemy wszystkie dane, są one potrzebne do realizacji zamówienia.

Po wypełnieniu formularza i zaznaczniu akceptacji regulaminu klikamy guzik "Zarejestruj konto".

(regulamin można przeczytać tu regulamin)

 

 

 

5. Po rejestracji konta jesteśmy w kroku dostawa i płatność.

Tu należy wybrać formę dostawy, następnie formę płatności. Z pośród dostępnych banków wybieramy swój, wtedy płatność będzie realizowana szybką płatnością on-line. Lub można wybrać opcję przelewu zwykłego - ikonka z blankietem.

 

Następnie należy przewinąć stronę na sam koniec i kliknąc guzik "Przejdź dalej".

 

Proszę pamiętać że w przypadku wybrania opcji pobranie, należy potwierdzić zamówienie które przyjdzie na podany adres email.

 

 

 

6. To już ostatni etap.

Pokazane jest tu całe zamówienie. Jeżeli chcemy coś zmienić, możemy to zrobić klikając na niebieski link "zmień...". Jeżeli wszystko się zgadza, zaponaliśmy się z regulaminem i prawem do odstąpienia od umowy, należy zaznaczyć dwie opcje na dole strony i kliknąć guzik "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty".

 

W przypadku przedpłaty zostaniemy przeniesieni do swojego banku w celu dokonania płatności.

 

Złożone zamówienie zostanie także wysłane na adres email. Jeżeli potwierdzenie nie doszło najczęstszym powodem jest podanie niepoprawengo adresu email lub działanie filtra antyspamowego. W swojej skrzynce email proszę zaglądnąć do folderu SPAM czy jest tam zamówienie.

 

W przypadku zamówień za pobraniem wymagane jest potwierdzenie zamówienia. W wysłanym emailu z zamówieniem jest guzik który należy kliknąć aby potwierdzić zamówienie.

 

Pamiętaj aby zapoznać się z regulaminem i prawem do zwrotu.

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel